Страници

05 април, 2013

Bright Eyelashes

Здравейте!

Днес ще ви занимавам със спирала на MaxFactor за блестящи мигли, с която се сдобих преди два дни :)
Казва се Eye Brightening Mascara и е тонирана спирала, която придава обем. Предлага се в няколко варианта, в зависимост от цвета на очите.

 Основните съставки са черен туш, блестящи светлоотразяващи частици и микроскопични цветни зрънца. Идеята на частиците е да улавят светлината и да подчертават естествения цвят на очите. Ефекта, който забелязах при мен е добре разделени и удължени мигли. На ярка слънчева светлина, сигурно ще се видят и частиците. За сега ги виждам само по четката.

Самата четка е гумена, с много и късни реснички. Определено ми е удобна за ползване и както вече казах разделя много хубаво миглите, не слепва.

Вариантите на спиралата са четири:

  • Black Pearl for Brown eyes - за кафяви/черни очи
  • Black Gold for Hazel eyes - за лешниково кафяви очи
  • Black Saphire for Blue eyes - за сини очи
  • Black Ruby for Green eyes - за зелени очи
Цената е около 15 лв., което е доста добре за мен, при положение, че се чудех на ланкомските спирали от по 70-80 лв :) Може да се намери навсякъде, където предлагат MaxFactor.

Аз лично се двоумях между тази за лешникови и тази за зелени очи, тъй като моите са пъстри и в зависимост от светлината, някой от двата цвята изпъква повече. Все пак взех тази за лешникови очи, защото ме грабнаха златистите частички. Може би по-натам ще си взема и тази за зелени, защото съм очарована от тази спирала.

Ето и малко снимки:





Без спирала

Един пласт спирала

Два пласта спирала

Като цяло съм много доволна. С едно нанасяне постигам това, което желая. Два пласта бих сложила на по-тежък грим.

Вие ползвали ли сте тази спирала? Ако сте, какви са впечатленията ви? Ако не сте, бихте ли я пробвали?











4 коментара:

  1. Здравей :) искам да те попитам с какъв лак си лакирана в тази публикация на снимките.

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен много ми хареса лакът :)

    ОтговорИзтриване
  3. лакът наистина е страхотен,доста ми прилича на една Zoya :)

    ОтговорИзтриване