Страници

08 март, 2013

PrettyBox и в моите ръце

Prettybox е българския отговор на прочутата американска Glossybox, която има стотици хиляди почитателки в целия свят. Идеята на тази кутия е, всеки месец да побира в себе си 5,6 умалени или реални опаковки на прочути марки козметика.
Преди да се разчуе, че в България ще се появи подобно нещо, и аз самата въздишах по американската кутия. Бях проучвала всякакви варианти, за да се сдобия с нея, но за съжаление всички прекалено дебели за моя джоб.
Та, когато слухът се разнесе из Фейсбук, форума и т.н. побързах да поръчам първата кутия. Зачаках я с огромно нетърпение. Тези от вас, които са се докоснали до нея, знаят, че елемента на изненадата и нетърпението, да откриеш съкровищата вътре е меко казано спиращ дъха.

Както беше обещано, в началото на март Prettybox пристигна до вратата ми. Много добре се съчета с 8ми март, празника на жената.
Определено опаковката е красива. Едвам изтърпях да направя снимки за блога, та да разкъсам опаковките на продуктите. А те са:
Извинявам се за лошото качество 
  • INGLOT Under Make-up Base - 2 броя тестера на база за грим
  • Creme 21 - 2 бр. крем за ръце и лице в мини размер, с витамин Е и бадемово масло и про-витамин В5
  • FIGS & ROUGE - реален размер на балсам за устни със 100% натурални съставки
  • BM Beauty Peachy Glow Blusher - мини размер, минерална пудра в прасковен цвят
  • Scinetica - 2 бр. продукт против кожни недостатъци
  • JONZAC Eau Thermale - рехидратиращ крем с изворна термална вода. 

След вечерния ми душ, на ред с всички съпътстващи го рутинни процедури, нанесох балсама за устни. Определено ми хареса. Стои гъст в контейнерчето и на пръстите при загребване, но при допира на устните, моментално се разтапя и ги покрива с мек, нежен и блестящ филм. По принцип, за устни използвам само базови масла (кокосово, бадемово, жожоба), но в този случай балсама е натурален, органичен продукт и мисля да го ползвам редовно.

Продукта на Scinetica обещава да бори акне, петънца и пъпчици за 2,3 дни. Да видим! Петна и акне нямам, за мое щастие, но в определен период от месеца по лицето ми се появяват разни досадни пъпки. Сега съм в този период, по-известен като ПМС ( пред менструален синдром ). Намазах се снощи и тази сутрин. За най-добри резултати, мазането трябвало да бъде през 12 часа. Ще споделя дали действа.

Опитах също така крема за лице и ръце. Нанесох го на ръцете, но не ме впечатли особено. Имам си един любим, с аромат на бисквитки, който за сега не смятам да сменям.

Крема с термална вода не получих. Той беше предназначен за първите 20 поръчани кутии. За останалите имаше намаление от 10%, та платих 22,50 лв. вместо 25 лв.

Останалите продукти (базата и пудрата) все още не съм изпробвала. При мен повода трябва да е по-специален, за да сложа повече от тониращ крем и спирала :)

Като цяло съм доволна. Както споделих и на момичетата във форума, толкова се бях въодушевила за тази кутия, че на всичко щях да се зарадвам.
Коментарите на останалите притежателки са доста противоречиви. Разочарования идват от факта, че повечето продукти са във вариант на тестери, които реално могат да се вземат безплатно от магазините на козметика. До някъде съм съгласна с тези твърдения, но все пак си я поръчах и за следващия месец. Ако остана доволна (което е почти сигурно, предвид ниските ми претенции) ще направя по-дългосрочен абонамент.

Няма коментари:

Публикуване на коментар