Страници

06 март, 2013

Публикация Първа

Здравейте на всички, случайно или не, попаднали в този блог.

Казвам се Лорета, на почти 22 години съм. Живея и съм отраснала в София.
Работата ми е безкрайно безинтересна и не смятам да ви занимавам с нея. Не смятам да занимавам и себе си с нея, през мъничкото ми лично време, част от което възнамерявам да прекарвам тук.
Честно казано, решението да създам това място, бе съвсем спонтанно и може би леко необмислено... но станалото, станало :) Надявам се да има поне малка шепа хора, на които да се хареса.
Нямам намерение да се ограничавам до конкретна тематика в блога си, тъй като се интересувам от повече от едно неща. 

Започвам с т.нар. кулинария, в която се изявявам от време на време, при наличие на време. Обичам да готвя и ми доставя удоволствие. Почитател съм главно на традиционната кухня (мусака, пълнени чушки, боб с наденица, пържолки :) и т.н.). Понякога се престрашавам с разни странни комбинации, но определено не са за мен. Последното, което сътворих беше един шоколадов чийзкейк. Омете за отрицателно време вкъщи. Доволна съм!

Продължавам. Козметика. Почти постоянно съм в Bg-mamma, за да обменям и събирам мнения и препоръки за разни продукти. Към този момент съм се съсредоточила върху почистващи и хидратиращи мазилца за лице и възтановяващи за косата. За сега не мога да се похваля с някакви супер скъпи или супер много продукти. Старая се обаче да си набавям такива, с много положителни отзиви от момичетата във форума. Страхотни са :)

Мода. Окото ми се наслаждава на красивите дрехи и аксесоари. Понякога обичам да прекарвам дълго време в обикаляне и пробване на най-различни парцалки, дори такива, които не мога да си позволя. Какво пък? :)

Голямата ми болка - бездомните животни. Ако имах възможност, вярвайте ми, бих прибрала всички бедни души вкъщи. За съжаление се оказа невъзможно, от гледна точка на финанси и пространство, а и не живея сама... Опитвам се да компенсирам това с малки дарения за приюти, които се трудят адски много, за да намерят осиновители на кученцата. Адмирации към тях!

Имам си и няколко любими приятелки, които много обичам. Заедно сме от училищна възраст. С тях винаги разтоварвам напрежението и забравям за момент за проблемите си.

Има и още, но... май стана доста дълго, като за първи пост, така че спирам за сега. А и края на работния ден наближава вече :) Ура!


Няма коментари:

Публикуване на коментар